When the moon does not rise over Issaria, monsters infest the land and cause chaos. You must set out alone or with the other chosen children of the Moon to solve the mystery and restore balance. You have only five days before King Mardokh and the Sun Cultists declare war.
Every action and choice you make contributes to your legend as a constellation in the night sky. Future generations will build upon the mythology you create. How will you be remembered?