Under grim moonlight, the fierce clayborne warrior Grey Irma battles, driven by a lonesome purpose: Find the Sculptor, and unravel the mystery of her existence.
Push the limits of your combat skills, and master new abilities to progress through an unforgiving nonlinear 2D world. Face off against the relentless darkness that seeks to destroy you. In Moonscars, every death is a lesson learnt—and as you overcome each challenge, new truths will be revealed.
Explore the shadows and secrets concealed in the moonlight of a painterly nonlinear 2D realm marred by desperation and despair.
Bear witness to tales and memories of betrayal, suffering, and revenge as Grey Irma and her fellow beings of flesh and clay seek truth and purpose.