SPEND TIME ON ISLANDS IN THE SKY
Moonstone Island is a creature-collecting life-sim set in an open world with 100 islands to explore. Make friends, brew potions, collect Spirits, and test your strength in card-based encounters to complete your Alchemy training!
Following your village's tradition, you must move to an island in the sky to complete your Alchemy training. Armed with a team of nature spirits, magical potions, and the support of your new friends, you'll explore ancient temples, dangerous dungeons, and hostile biomes to uncover the dark secret of Moonstone Island.