Moorhuhn X - Crazy Chicken X
90 seconds to hunt as many chickens and collect as many points as possible. Beat your personal record and compete with players around the world.
Score at least 900 points and solve a few puzzles to unlock the bonus level. This will give you another 45 seconds to push your score really high.
4 mini-games provide additional fun and at the same time help you to understand where chickens are hiding in the game and how you can collect even more points. Of course, your results in these mini-games will also be entered into a respective ranking list.
We assure you that no animals were harmed in the production of this game and would like to ask all animal rights activists not to bore us with far-fetched theories.