Risk insanity in the gruesome slash-em-up Morbid: The Lords of Ire, with brutal combat and souls-like elements. Defeat the five Lords of Ire as you fight for your life across tortured landscapes, rending the evil Gahars of their flesh-bound forms.
Morbid: The Lords of Ire is a continuation and reinvention of the critically acclaimed isometric Souls-like ARPG “Morbid: The Seven Acolytes” with the heroic Striver returning once more to do battle with horrific creatures in a dark and twisted world of pain and suffering.
Building on the sanity system from Morbid: The Seven Acolytes, how you approach combat can have a dramatic impact on the world around you. Succumbing to insanity can grant incredible power, but at great personal risk, and will dynamically change how you perceive the world around you.
Battle your way through the five lands of Ire - horrific realms populated by five unique factions, from wintry mountains to rotten cities and beyond. Fulfill your sacred duty to rid the lands of the evil that has befallen them.
Cut down everything standing in your way to take on the five fearsome Lords of Ire, up the challenge by seeking out uniquely monstrous dark & powerful creatures, lurking in each level.
Explore diverse environments across five unique lands filled with nightmarish visions and stomach-churning creatures.
Test your skills against horrific enemies, dark monstrosities and epic boss battles with the mighty Lords of Ire.
Fully realise the horrors of Morbid as the series steps into a new 3D perspective.