Mother Russia Bleeds
Mother Russia Bleeds is an ultra-violent co-op brawler overflowing with an unmistakable style and unforgettably brutal action for up to four players at once. Set in an alternate U.S.S.R, the story centers on a desperate crew of imprisoned street fighters that must overcome an oppressive criminal authority through any means necessary. Battle solo or alongside friends in an exceptional story mode campaign or harden your resolve in the savage Survival Mode.