Unsure of your latest driver? Scout new talent. Want to push your cars' performance? Build and buy better parts. Everything from your cars, engineers, and mechanics, to your headquarters, sponsors, and more is within your control, just remember to keep an eye on your cash flow!. Can you master every facet of Motorsport management? Balance the books while staying at the cutting edge of driving technology, expand your racing empire and get the results on the track to keep your team in poll position.