MouseCraft
MouseCraft is an A to B puzzle game where players help Schrödinger, the crazy cat scientist, in completing his mysterious, mice-powered invention. Pile up Tetromino bricks to create a safe path for as many mice as possible, gather collectibles, fight enemies, use different types of blocks, blow up things and avoid environmental hazards in 80 handcrafted levels!