Mr Blaster
This fast-paced, casual game is set in the colorful cosmic environment with incredibly fun ragdoll physics and easy, well-known mechanics - with a twist! Join a space adventure and take aim at your enemy, shoot with precision and dodge their attacks - with random encounters like flying satellites or asteroids making things more interesting!
Test yourself in solo mode by fighting against bots - it may sound easy but beware, your opponents will get harder to beat with your progress and you might end up with a rocket in your... face!
Train your aim by destroying computer AI in an epic duel - this will help you become the best amongst other Blasters!
Verify your skills in multiplayer mode! Play with your friends in a local split screen 2-men battles! Feeling competitive? Want to be snazzy? Conquer your opponent's planets to unlock new platforms and flags.