Mr. DRILLER DrillLand
The popular action puzzle game “Mr. DRILLER DrillLand” makes its Western debut on the Nintendo Switch!
You’re invited to a secret amusement park known as “DrillLand” – 500 meters underground! Explore and conquer the five “attractions” with simple, yet exciting, gameplay that guests of all ages can enjoy!