Mr. Prepper
Mr. Prepper is a guy living in a country which once had been the land of the free, but its new government has changed everything. Obey, stay in your lane, and love the President – otherwise, the secretive and all-powerful Agency will take interest in you. Mr. Prepper has decided to defy this and get out of this delusion of life. The only way for him to hide his plans and doings is to build an underground shelter and construct a machine that will help him get out. But for that, he will need materials, time, and secrecy. Help him succeed and break the status quo."