Mugsters
Mugsters is a physics-based, supercharged, action-packed puzzler with sandbox levels where you must outrun, out-manoeuvre and outsmart your enemies by experimenting with different vehicles, environmental traps and explosives.
Mugsters is focused on the players’ creativity. Break out the prisoners, collect the crystals and get the heck out of dodge any way you can!