Sometimes the enemy is next to you on the couch.
Gather your best friends, or enemies (doesn’t matter, you’ll turn on each other either way), and take down the rampaging hordes of monsters! Beat your “allies” to the treasure and gear up with legendary weapons such as the Rat-on-a-Stick, a Scepter that sends love or a Flare Gun.. Fast-playing and silly, Munchkin: Quacked Quest can reduce any roleplaying group to hysteria. And, while they're laughing, you can be the first to grab the ducks.
Not afraid of chickens and trolls? Do you enjoy smashing random objects for loot? Are you eager to vanquish epic bosses and betray your friends? In either the solo or local multiplayer mode, you race through randomly generated dungeons and overcome increasingly bizarre challenges. Choose from four different races and classes and unleash their special skills at the right moment to gain an advantage over your opponents. The mix between accessible, yet rich, gameplay and a leveling race offers intense and skill-based brawling action.