Murder Is Game Over: Streaming Death
Join Detective Guy and his trusty sidekick Cleo the clue-sniffing dog as they investigate the mysterious death of a social media starlet in an isolated seaside village.
As you explore the surrounding coastline, search for clues, and interview suspects, can you solve the case and bring the guilty party to justice?