Mariko Honjo reads alone in the corner of the classroom.
Saki Matsudo, who couldn't let him be alone, decided to form a group with Taichi.
Taichi goes to apologize to the staff, only to be told there was no such exhibit, and returns home. He reflects on the strange day and falls asleep.