My Farm
You start with just a hen, an empty field and a few pennies. You have to feed your hen, take care of it and improve its living conditions!
All your animals have to be fed, but they also need to be clean and healthy. And you will also have to clean the complete farm and plant crops to get some more food!
The aim of the game is to earn money by selling eggs and other farm produce, in order to buy more animals at the Farmers' Fair, and items that improve your farm from the Shopkeeper. Little by little, as your Farm develops, you will unlock bonus items such as a wind turbine, a rooster, a dog, a tractor, etc. And you will be able to customize all your animals!