My Memory of Us
Experience a story inspired by actual events from World War II from a perspective of two children and help them survive the times of absolute terror. With pure evil lurking around every corner, their friendship won’t be enough to stay alive, however, if they’ll combine their skills and cooperate, they may stand a chance.
Enter the world of exploration, stealth, and puzzles; narrated by a familiar voice of a legendary Hollywood actor, and take part in a gripping adventure that will make you think about your beloved ones.