Mysteries Under Lake Ophelia
A strange little place full of fish from all around the world. Nobody is quite sure why, and it seems like most people don't really care to find out. Go ahead, sink your lure and see what you can catch. Made by the creator of Fatum Betula, so you know you can expect something unexpected.
In Mysteries Under Lake Ophelia, you play as a young kid who decided to fish at the lake. You'll find yourself simply fishing the day away and trading them in for a yummy meal or some new gear.