Mystery Detective Adventure
This detective isn't sent to work on simple cases! You will face confusing testimonies, false leads, and frightening discoveries. Bring the criminals to justice!
“Mystery Detective Adventure” is an adventure game in the genre of Hidden Objects, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters and complicated quests.
In a new bizarre world, the problems stayed the same. Murders, thefts, fraudery. All sorts of injustice await the hero who can bring peace to the streets. A private detective, fresh from the academy, is ready to investigate his first cases. It is for you to decide now to whom or what to believe. In a world where everything is possible, how do you know what to be skeptical about?