MythForce
Inspired by beloved Saturday morning cartoons, MythForce unites swords & sorcery with gripping 1st-person combat in a new roguelike adventure.
In true roguelike fashion, each time you’re defeated, you’ll have to start over at the beginning — but every playthrough makes you a little stronger.
Meet the Heroes of MythForce: Victoria the valiant Knight joins forces with Rico the charming Rogue, Maggie the wise Mage, and Hawkins the deadly Hunter. Together, they form the legendary team known as… MythForce!
These courageous champions are all that stand between Eldryth and the tyranny of the vampire lord, Deadalus. Will our heroes prevail against the many malevolent minions, tricks, and traps in his ever-changing dungeon?