Mythargia
Mythargia is a 2D side scrolling retro adventure with emphasis on discovering the island’s story.
As you search for information you will come face to face with the unnatural present on the island. Find tools and items to help you on your journey further inland.
Leave no stone unturned as you travel deeper into the island. Solve puzzles to find all the clues you can find to get a full picture of what has happened on the island.
Enter the other dimension and assist the islanders to earn their trust in order to learn more about them and their backgrounds.
Write journal entries and take photos of your journey to understand what has gone down on the island of Mythargia and compile a story of the century.