N++ is all about using your momentum to complete levels and get high scores, but in this sci-fi world, there’s a slew of inadvertently homicidal enemy robots trying to prevent you from completing your goal.
Play a little, or a lot -- there's no skill ceiling, so you can always get better and better. N++ is a game that has enough bite-sized gameplay to last you a lifetime.