Follow Nairi, a troubled upper class girl, and Rex, a gangster-turned-scholar, as they uncover a dark mystery involving the mysterious Tower of Shirin! In a world brimming with with delightful, deadly, and dastardly creatures Nairi will need all her wits to outsmart bandit cats, befriend crime lord ducks, and escape a conspiracy as old as time.
NAIRI: Tower of Shirin is a charming graphic adventure with adorable characters within a troubled world that is sure to delight people of all ages looking for a strong narrative and puzzle experience!