NEKOPARA Vol.1
"NEKOPARA", the famous adventure game that has sold over 2 million copies worldwide, is out for Nintendo Switch!
"NEKOPARA" is available in (Traditional & Simplified) Chinese, English, and Japanese, and will be sent to Masters all around the world!
Minaduki Kashou leaves a family-run traditional Japanese sweets (Wagashi) shop and opens his own cake shop, "La Soleil", as a patissier.
However, inside the luggage sent from his house was a mixture of human look-alike Nekos, Chocola and Vanilla.
He tried to send them back, but their desperate appeal for his sympathy, Kashou went one step back.
The Heartful Neko comedy, with two Nekos doing their best while making some mistakes, is open for business!