NEKOPARA Vol.3
"NEKOPARA Vol.3", the third installment of the world-famous NEKOPARA adventure game series, has arrived on Nintendo Switch!
The game has been updated for its console release, which includes a completely new opening movie and song as well as full-HD graphics. NEKOPARA is once again ready to serve its loyal customers all around the world!
Patisserie "La Soleil" is flourishing thanks to its owner, Kashou Minaduki, and two very helpful catgirls: Maple, full of pride and a little on the haughty side, and Cinnamon, an impulsive daydreamer.
Maple is struggling to achieve her dreams, while her best friend Cinnamon wants to help however she can but just doesn't know what to do. Join them in this heartfelt cat comedy about a family of neko sisters that will grow and improve together in order to reach their dreams!