NEKOPARA Vol.4
"NEKOPARA Vol.4", the fourth installment of the world-famous NEKOPARA adventure game series, has arrived on Nintendo Switch!
Despite the popularity of Kashou Minaduki's patisserie, "La Soleil", his father continues to disapprove of it.
Seeing how troubled Kashou was, Shigure offers up a suggestion as a change of pace.
With Azuki and Coconut's encouragement, Kashou is determined to confront his father while Maple and Cinnamon suggest a trip to France to seek advice from the teacher who taught him his craft.