NINJA GAIDEN: Master Collection Deluxe Edition
Each title is still just as fun as you remember while providing the same high speed action of the original releases.
In addition to Ryu Hayabusa, 4 other characters, Ayane, Rachel, Momiji, and Kasumi, are also playable. You can create a tag team with your favorite characters and freely swap out the playable character during battles.
※The heroines included in this title are the same as the original versions. In addition, the characters that are playable and scenes (modes) vary for each title.
All of the previously released game modes and DLC costumes for each title are included in this one set. In addition to Ryu Hayabusa, each of the other characters also have many different costumes to choose from, allowing you to enjoy action packed battles in whichever outfit you prefer.
A Digital Art Book & Soundtrack that include visuals, still images, and music tracks from series history.
※The “Shadow of the world” “Clan battle” for NINJA GAIDEN 3 Razer's Edge is not included.