NINJA KAMUI: SHINOBI ORIGINS
But be careful who you trust, your life is literally ticking away with your boost gear counting down the seconds until it's game over.
・Utilize homing kunai to stun locked-on enemies and gain advantage of the battle with your own unique style!
Step into the role of Tsukumo, a member of the Ninja Organization within AUZA, committed to eradicating all traces of "evil" within its ranks.
One day he learns that a deadly attack by AUZA mercenaries on his former comrades is being planned. He receives an experimental "TYPE 0" boost gear from his buddy, J, a researcher in the same organization.