NachoCado
NachoCado is a fast-paced, cartoonish side-scrolling game, that pits the delicious avocados against the crunchy and sneaky nachos. The map is filled with waves of nacho enemies; only YOU can stop them.
Increase your power with a variety of helpful boosts. Move like lightning, shoot with an insane speed, or grab yourself an extra life. The possibilities are… countable. You either win and secure a future for all of Avocadokind or you die trying.