Natsu-Mon: 20th Century Summer Kid
A circus troupe comes to Yomogi Town, a rural town in Japan situated between mountains and the ocean. As the son of the circus ringmaster, enjoy a special summer filled with adventures!
All of Yomogi Town and the nature surrounding it are an open world where you can enjoy summer to its fullest. Immerse yourself in nostalgic scenery filled with towering clouds, beautiful sunsets, and the sound of cicadas.