Neon Noir
Neon Noir is a sci-fi thriller visual novel with a set of interactive mechanics that allow the player to be more immersed in the story. It is set in New Devon in the year 2169, a futuristic city in the hands of large corporations. To maintain power over the city and its population, corporations heavily rely on gathering and stealing data that can give them the edge over their competitors. Snatchers are the perfect agents for the job. One of these corporations, the Zora, has a very talented Snatcher named Colden, the main character that the player will follow throughout Neon Noir.