Nerd Survivors
The ordinary gaming night among four friends takes a chaotic turn when they find themselves transported to a preposterous fantasy realm teeming with thousands of wacky monsters!
Equip yourself with pizza frag-grenades, enchanted fidget spinners, unleash preposterous magic spells, or even fling your very own friends into the fray to repel the relentless hordes of monsters determined to obliterate you.
And if that's still not enough, scavenge resources and blueprints, then harness the 'Forge of Destiny' to customize your weapons or craft the ultimate armaments of your nerdy wet dreams! Can you endure for 20 minutes of non-stop madness and make your way back to your gaming night?
Nerd Survivors is a bullet-heaven action rogue-lite survivor adventure, set in the Doom & Destiny Worlds universe.