Never Breakup is a relaxing family game for two players. Play with your friends, lover, or even parents—it is tons of fun for both young and old alike.
Players are transformed into ball-shaped animals and then bound together with an elastic rope.
It is time for you to test your bond. You will face obstacles and puzzles that will test your skill, cooperation and coordination!
Plays like a classic platformer and comes with meticulously crafted levels designed for two players!
Our realistic physics engine brings life to the elastic band which can be used to solve puzzles, eliminate enemies or even trip up your teammates if you're not careful!