NeverAwake
"NeverAwake" is a nightmarish twin-stick shooter with a unique worldview and original game rules.
The girl fights against vegetables, dogs, school friends, and other things she hates. What does the girl see at the end of the battle? And will she be able to wake up?
"NeverAwake" has a unique worldview with its high quality hand-drawn graphics and beautiful animations.
Things and creatures that everyone has had a bad experience with at one time or another become monsters and attack the protagonist "Rem".
With over 80 levels, dozens of bosses, and a unique gameplay system that allows players to retry many levels, NeverAwake is suitable for both beginner shooters and experts.
Combine a multitude of weapons and accessories to fight off the monsters in your nightmares.