NEW STAR GP is a retro arcade racer that puts you in the driving seat as you take control of your own motorsport team and compete at thrilling and iconic racing circuits around the world from the 1980s to the present day.
Invite your friends to share in the fun with hectic split-screen multiplayer action in a selection of pre-made championships, or use Create-a-Championship Mode to make your own!