Nexomon
Get ready to explore a world where you can catch, evolve and collect over 300 unique Nexomon! Embark on an epic journey and build your ultimate team to take on powerful tamers and their fearsome Nexomon.
Choose from seven unique starter Nexomon to begin your journey. Build a formidable team to take on powerful foes and save the world from the merciless Nexolord!
Take part in thrilling 2D animated turn-based battles against wild Nexomon, fellow tamers, and legendary champions! You’ll need to master the seven elemental types to have the advantage in battle.
Weaken wild Nexomon to capture them and add them to your team. With over 300 Nexomon to find, there are plenty of options to customize your team to your liking.
From thick forests to dangerous volcanoes and beautiful snowscapes - each area is teeming with Nexomon. Catch, train and evolve your Nexomon as you travel across ten different regions with your companions.