The world is different at night.
Take on the role of a tiny robot and embark on an adventure to illuminate a darkened planet.
Collect crystals to activate different tools & light sources, pierce the darkness and be a beacon of light as you solve increasingly difficult puzzles in the stylized world of Night Lights.