Step into the shoes of the last survivor of a race decimated by The Moon, now seeking to settle the score with the culprit of its extinction. But what secrets does The Moon hold?
Uncover the truth as you face 25 challenging bosses that will test your combat skills. Are you ready to unravel the mysteries surrounding your past and the fate of your species?
Choose your path through four difficulty levels. From straightforward encounters to frenzied madness, each challenge will bring you closer to the truth behind The Moon and your destiny.