NinNinDays2
This romance adventure game is set in Akihabara, where you'll enjoy your new roommate life with laughter, tears, and the friendship of two female ninja.
A young man is dazing off while working the night shift at a convenience store, when a girl stops in to ask for a meat bun.
The one next to her appears to be her boyfriend, and after doing their shopping, the two of them link arms affectionately and take off.
Just when the young man is thinking how nice it would be to have a girlfriend, a pair of girls in ninja cosplay show up.
Even worse, they're even chatting about ninja techniques or something along those lines.
When he calls out to them to prevent theft, it becomes apparent that they have no money.
Despite suspecting that they might try to steal something, he gives in and buys them a bento.