Ninja 1987
Ninja 1987 is an action platformer in the classic 8-bit style, paying homage to the great ninja games of the past.
Take a nostalgic dive into the 80s with pixel art graphics and chiptune music that captures the vintage sound. Ninja 1987 features 7 levels filled with enemies and traps. Our hero can wield shurikens and unleash powerful ninjitsu attacks.