Ninja Flip
Ninja Flip is an adrenaline-pumping arcade game that invites players to immerse themselves in the role of a nimble ninja navigating through a vividly illuminated, futuristic world. Set against the backdrop of an endless environment, players are tasked with leaping from block to block, executing a series of increasingly complex flips and jumps to traverse the skyline. Each successful jump not only advances the player further through the city but also racks up points, contributing to their overall score.