Dive into a nostalgic gaming experience with Ninja I & II, a brand new 2-in-1 game. This exciting title combines the fast-paced action of "Ninja" and "Ninja II" into a single package, bringing back the classic charm of the 1980s gaming era. Developed by Softinary Studios, Ninja I & II challenges players with a series of Quick Time Event (QTE) based mini-games that test reaction speeds, button mashing skills, and precise timing.
Each stage in Ninja I & II features unique control schemes and intuitive gameplay, ensuring that every mini-game offers a fresh and engaging challenge. Enjoy the thrill of competing alone against a CPU with adjustable difficulty levels or take on a friend in exhilarating multiplayer battles.