NO HEROES HERE is a co-op game for one to four players*. Coordination and cooperation are your key weapons to success - everyone must play a role in the battles to come and work together as a team to protect the castles and Kingdom from imminent doom.
The enemy hordes have struck with terror and chaos. The King's broken army and fallen heroes cannot protect you from harm. It is up to you to protect the realm and restore Noobland to glory!
Play with your friends either locally or online**. No friends? No problem! Join an online match with other Non-Heroic figures all over the world!
Is Normal mode not challenging enough? Nightmare mode offers the frighteningly ominous reality of a true horde invasion!