No More Heroes
After being ranked #11 in the United Assassins Association, Travis Touchdown puts his trusty beam katana to the test as he faces off against the world's top 10 assassins in deadly battle.
It's a long way to the top, but this all-American otaku won't stop until he's the #1 assassin, baby!