Noel the Mortal Fate
Noel the Mortal Fate is an adventure title which started serialization as a free game in 2016 and later spawned comics and novels.
This version of the game has been remade for a console experience, with updated UI, story and dialogue. It follows the story from the prologue through Season 7 of the series where the real battle begins for Noel and her companions.
This version also features Season 3.5, a bonus season which takes place between the Burrows and Jillian storylines.
The events that follow will drag Noel into the growing darkness that surrounds Lhaplus, where she will experience first hand the grief and hatred of those who have been caught up in the machinations of devils.