Blast into a 1-bit lo-fi simulation that will gradually train your skills up to become the ultimate space-fighter pilot! Secretly part of the Project Starship world, this twin-stick shooter is designed to prepare pilots for their mission against the awakened forces of the void. By slowly introducing new challenges and more frenetic battles, the Null Drifter simulation will push the limits of any pilot to the next level!