Hide from the KILLER Nun at all costs! She hungers for BLOOD and you are the next course!
A letter has arrived at your house under mysterious circumstances... your daughter has fallen ill at her boarding school. As you make a trip to pick her up, a storm blows in and the road is blocked. You continue on foot through the woods and all hell soon breaks loose...
Coming soon Nun Massacre Definitive edition is a free DLC featuring enhanced visuals, faster load times, better performance and new unlockable content!