You are the result of a project codenamed O---O, the alter-ego, the mechanical expression of a particle of your soul. You traverse the corridors of digital reality in order to destroy the enemy of the system.
The main rule of the game is not to die. Each contact of the core with the object causes your annihilation, which means returning to the last checkpoint. The number of lifes per location is limited.