Help our little robot, Emeth, fulfil a centuries-old promise of finding Earth to save mankind. Step into a spaceship, and operate a deep space telescope to find out what lies beyond the boundless, unexplored outer space.
“A robot without a goal is nothing more than a calculator. So, listen up... Your goal, is to find Earth. Do we have a deal?” – Dr. Lisa, Emeth's creator.
Millions of years in the future, mankind has forgotten its origin – Earth. Help Emeth carry on his creator’s wish of finding it, as he realises a greater purpose inside his tiny mechanical heart. An atmospheric, heartfelt story written by a multi-award winning writer awaits you!
Explore a spaceship full of mysterious items to uncover the history of a centuries-old mission.
Enjoy 17 beautiful bittersweet soundtracks, and prepare to lose yourself in the organically-generated soundscape while you wander through the galaxy!