Occultism Interrogation: The ritual of little nightmares
Are you Innocent or Guilty? A story of sinister magic, play and makes decisions in this evil adventure, a dark game with scary story where you will have to prove your innocence, or you will be condemned guilty in hell.
You will find an esoteric and dystopian world where you will have to demonstrate your innocence.
You must answer their questions correctly. If you do not respond quickly or your memory fails you, you will be found guilty and you will be punished.